FAQ

Který typ protiskluzového návleku můžu nosit v zimě? 

Oba naše typy návleků jsou vhodné na zimní měsíce. Dobře ale poslouží i v jiných ročních období na kluzkém terénu (písek, bahno, apod.).

Která velikost je pro mě vhodná?

Nesmeky plus/Nesmeky jsou vyráběny ve variantě dámský a pánský. Dámský je vždy v univerzální velikosti EU 35-41. Pánská varianta pak v univerzální velikosti EU 42-49.

Jak moc jsou pružné, nemůžu je roztrhnout?

Naše protiskluzové návleky jsou vyráběny z velmi pružného materiálu a roztrhnout je, není prakticky možné. Sami jsme dělali zátěžoví test.

Jaký je rozdíl mezi Nesmeky plus a Nesmeky?

Hlavním rozdílem je, že Nesmeky plus mají hroty i na patě, celkem jich mají 6. Nesmeky mají hroty 4, na patě pak žádný.

Jaký mám zvolit typ protiskluzového návleku podle terénu?

Nesmeky plus jsou vhodné na: zledovatělé chodníky/cesty, procházky do hor, lesa, turistiku- chůze s holemi (tzv. Nordik Walking).

Nesmeky doporučujeme: do náročného terénu a pro vysokohorskou turistku, do klasického městského provozu- zledovatělé chodníky/cesty.

Jaký mám zvolit typ návleku podle druhu obuvi?

Nesmeky plus: mimo klasickou obuv (trekingová, pohorky, pracovní, apod.), jsou vhodné i pro obuv, která nemá úzký podpatek.

Nesmeky: zde opět platí, že jsou určené pro obuv trekingovou, pohorky, pracovní, apod.  Jelikož nemají hroty na patě, jsou výborné i na boty s vyšším nebo úzkým podpatkem. To ocení zejména ženy, které ani zimě neodolají podpatkům.

Který typ návleku musím sejmout při změně prostoru z venkovního za vnitřní?

Nesmeky plus nevyžadují sejmutí z obuvi při změně terénu, tzn. z vnějšího do vnitřního, tzn. nehrozí u nich mechanické poškození interiérových povrchů.

Nesmeky vyžadují sejmutí z obuvi při změně prostoru z venkovního na vnitřní, jinak hrozí riziko mechanického poškození vnitřního povrchu (např.: lino, plovoucí podlaha, dlažba, apod.).

Jak se mám o Nesmeky plus/Nesmeky starat?

Vždy doporučujeme po použití Nesmeky plus/Nesmeky opláchnout od soli, popřípadě jiných nečistot a nechat oschnout.

Mohou hroty zrezivět?

Hroty jsou pozinkované, což je speciální úprava proti korozi. Pokud budete dodržovat naše doporučení o jejich údržbě, hroty nezreziví.

Je možné hroty koupit samostatně?

To možné není. 

Když bych chtěl/a vaše protiskluzové návleky použít pro horolezectví či do kamenitého terénu, tak můžu?

Nesmeky plus a ani Nesmeky nejsou vhodné pro horolezce. Na kamenitém terénu se nemají hroty do čeho „opřít“ a protiskluzové návleky by neplnily svůj účel.

Když si chci jít zaběhat, mám zvolit Nesmeky plus nebo Nesmeky?

Doporučujeme určitě zvolit Nesmeky. Po naší osobní zkušenosti se s nimi běhá lépe.

Kdy můžu použít Nesmeky plus/Nesmeky, při jakých profesích?

Odklízení sněhu, kdy je pod sněhem vrstva ledu, rybaření na ledu, běh, Nordik Walking (chůze s holemi), radovánky s dětmi na ledu, poštovní doručovatelé, popeláři, řemeslníci, stavaři a prostě každý, kdo nechce uklouznout a řešit zranění.

Jak navléknu Nesmeky plus na obuv?

Nesmeky plus navlékneme na obuv tak, že je položíme hroty na zem a přišlápneme. Poté přední část (se 4 hroty) důkladně přetáhneme přes špici boty a zadní část (se 2 hroty) přes patu obuvi. Materiál je velmi pružný, k přetržení nedojde. Po použití opláchněte od soli a nechejte oschnout.

Jak navléknu Nesmeky na obuv?

Nesmeky navlékneme na obuv tak, že je položíme hroty na zem a přišlápneme. Poté přední část (menší otvor) přetáhneme přes špici boty a zadní otvor (větší otvor) přes patu. Důkladně přetáhneme. Materiál je velmi pružný, nepřetrhne se. 

Jakou poskytujete záruku?

Záruka je 2 roky. Životnost se pak odvíjí od toho, jak se o návlek po sejmutí z obuvi staráte. Vydrží vám ale roky.

Jak můžu zaplatit za objednávku?

Můžete zaplatit platební kartou (Visa i MasterCard), dále bankovním převodem a při osobním odběru i v hotovosti.

Jak mám postupovat, když si chci protiskluzový návlek vyzvednout osobně?

Pokud jste zvolil/a platbu v hotovosti, pak zavolejte na tel. číslo: +420 737 175 630 nebo napište email na: info@nesmekyplus.cz a domluvte si s paní Masnou termín vyzvednutí. Když budete mít hotovost v co nepřesnější v hodnotě objednávky, budeme moc rádi.

V případě volby platby bankovním převodem nejdříve vyčkejte na naše potvrzení, že platba přišla na náš bankovní účet (zašleme vám automatickou zprávu). Až po této emailové zprávě zavolejte na +420 737 175 630 nebo napište email na: info@nesmekyplus.cz a domluvte si termín vyzvednutí.

!Osobní odběr je možný pouze ve Zlíně a výhradně po předchozí tel. nebo email dohodě. Při osobním odběru nemůžete uhradit objednávku platební kartou.

Jak si můžu nechat zboží poslat?

Nesmeky plus/Nesmeky si můžete nechat zaslat na některou z tisíce poboček Zásilkovny. Na výdejním místě můžete platit v hotovosti nebo platební kartou.

Dále nabízíme doručení přímo k vám domů službou PPL. U řidiče můžete platit v hotovosti nebo platební kartou.